Fiind unul dintre cele mai prietenoase și populare programe de gestiune din România, Sedona Retail acoperă integral cerințele tuturor tipurilor de magazine. Poți găsi tot ce ai nevoie pentru afacerea ta, într-un singur loc, cu programul de gestiune Sedona.
Vrei un program complet cu ajutorul căruia să obții cele mai bune rezultate cu minimum de timp, bani și resurse? Sedona Retail este soluția profesională pentru un magazin mai eficient!
Sedona Retail: Sistem complet. Servicii complete. Pentru ca gestiunea afacerii să decurgă cât mai lin cu putință!
Sedona oferă servicii de suport și consultanță prin instalarea sistemului și instruirea angajaților la sediul clientului, asistență cu program extins, call-center și platformă online, la care se adaugă serviciile IT și posibilitatea de a personaliza formatul documentelor și designul etichetelor și al cardurilor de fidelitate în funcție de cerințele fiecărui business.
Partea cea mai bună? Sedona Retail permite integrarea unor programe software de contabilitate, a platformelor de ecommerce și a unei game complete de echipamente precum terminale bancare, cântare sau terminale de inventariere.
În plus, programul de gestiune Sedona Retail are o variantă disponibilă pentru terminale self-checkout și un sistem integrat Metro Cash&Carry, care permite descărcarea automatizată a facturilor de intrare marfă.
La Sedona, ne dorim să contribuim la modernizarea retail-ului prin soluții fiscale ingenioase și prietenoase. De aceea, oferim partenerilor noștri expertiza tehnică necesară, implementăm sisteme fiscale complete hardware și software și căutăm constant cele mai bune soluții pentru a sprijini evoluția afacerilor românești.