INTREBARI FRECVENTE
Cum pot afla daca a fost preluata comanda plasata pe site?
- De indata ce comanda a fost plasata, veti primi un email de confirmare pe adresa completata in formularul de comanda. Acesta va contine informatii precum numarul comenzii dvs. si totalul comenzii.
Care este costul de livrare al produselor?
- Produsele se vor livra Gratuit pentru toate echipamentele, cu exceptia produselor din categoriile Role de hartie si Accesorii.
- In cazul produselor din categoria Role de hartie si Accesorii - reprezentantii siteului Datecs.ro vor comunica clientului telefonic si/sau prin e-mailul declarat costul final al transportului.
- Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare totala egala sau mai mare de 700 Lei ce contin produse din categoriile Role de hartie si Accesorii.
- Pentru livrari in afara ariei de acoperire a curierului rapid cu costuri pentru kilometri suplimentari, reprezentantii Datecs.ro vor comunica clientului telefonic si/sau prin e-mailul declarat costul final al transportului conform tarifelor firmei de curierat.
Ce metode de plata sunt disponibile?
In acest moment puteti achita produsele comandate utilizand una din cele 3 metode puse la dispozitia dvs:
- Plata online prin card bancar
Tipurile de card acceptate: MasterCard si Visa.
- Plata prin transfer bancar
In cazul platii prin transfer bancar, expedierea comenzii se va realiza dupa incasarea sumei in contul companiei noastre. Pentru a plati prin ordin de plata, sunt necesare urmatoarele informatii:
Denumirea companiei: DANUBIUS EXIM SRL
Adresa: Strada Vasile Gherghel, nr. 12, sector 1 011523, Bucuresti
Numar de înregistrare la Registrul Comertului:J40/19406/1994
CIF: RO 6386718
Banca ING BANK
Cont RO77INGB0001008179308910
Atentie! In cazul comenzilor ce contin produse disponibile doar la comanda, singura modalitate de plata disponibila este transferul bancar.
Veti fi contactat prin e-mail de o persoana din cadrul companiei noastre care va va oferi toate detaliile privind comanda dvs.
- Plata ramburs
Puteti plati produsele comandate in numerar in momentul in care acestea va sunt livrate de catre firma de curierat.
Care sunt modalitatile de livrare?
- Comenzile vor fi expediate prin Fan Courier pe tot teritoriul Romaniei, in zonele acoperite de catre firma de curierat partenera.
Cum pot returna un produs comandat?
- Produsele achizitionate prin intermediul site-ul nostru se pot returna in ambalajul original si in aceasi stare in care au fost primite, in termen de 10 zile lucratoare de la receptie, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
- In conformitate cu dispozitiile art. 7 din OG 130/2000, in cazul denuntarii, produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
- Produsele vor fi returnate prin intermediul aceluiasi serviciu de curierat prin care s-a realizat livrarea produselor, iar cheltuielile de restituire, vor fi suportate conform legii, de catre cumparator.
- In conformitate cu prevederile art. 8 din aceeasi ordonanta, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului, adica data primirii produsului de catre comerciant.
Am comandat o casa de marcat, insa sistemul nu imi permite sa plasez comanda. Ce se intampla?
- Echipamentele fiscale NU pot fi comandata pe acest site. Pretul lor este unul orientativ si puteti solicita oferta personalizata de la Danubius Exim sau de la oricare Unitate Acreditata ce apare in lista afisate pe site.