POS bancar in folosinta GRATUITABluePad-55 BluePad-5000 Daca te numeri printre clientii fideli Datecs – adica folosesti casa de marcat Datecs de cel putin 3 ani – si iti doresti si tu optiunea acceptarii platii cu cardul, dar nu ai posibilitatea achizitionarii unui echipament, venim in intampinarea ta cu o noua solutie: BP 5000 si BP 55. De ce sa alegi POS bancar Datecs? Poti accepta orice forma de plata moderna Previi eroarea umana si frauda - conectezi POS-ul la casa de marcat si primesti direct un singur bon (FISCAL si ...
Ce este si ce face un terminal POS - Ghid de alegere a celei mai bune solutiiÎn planul oricărui business, fie că este la început ori în plină ascensiune, alegerea echipamentelor fiscale este o etapă importantă. Plățile cu cardul prin terminal POS nu mai reprezintă de mulți ani o noutate în comerț, o nișă care se află într-o continuă dezvoltare. Utilizarea POS-ului nu este doar un pas modern pentru dezvoltarea afacerii, ci și o măsură obligatorie reglementată prin lege. Mai exact, este vorba despre Legea 209/2016, cunoscuta ...
Contabilitate si raportare financiara - care sunt standardele internationale si de ce trebuie sa tii cont ca antreprenorSocietățile comerciale listate la bursă sunt obligate să adopte standardele internaționale de raportare financiară (IFRS), după cum stabilește Ordinul nr. 881/2012 al Ministerului Finanțelor Publice. De atunci până în prezent au apărut mai multe noutăți în legislația IFRS care pot pune în dificultate și un specialist cu experiență, dacă nu este bine informat. Trecerea la aceste standarde implică schimbări importante în sistemul financiar de ...
Amenzile si alte consecinte asociate neconectarii caselor de marcat la ANAF la timpLegiuitorii nu mai sunt dispuși să amâne termenul pentru conectarea caselor de marcat la serverul Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Data limită pentru operatorii economici încadrați în categoria marilor contribuabili a expirat la finalul lunii iunie 2021, iar cel pentru IMM-uri (întreprinderile mici și mijlocii) se apropie cu pași repezi – 30 noiembrie 2021. Firmele care nu respectă termenele de conectare vor suporta consecințe majore, amenzile ...
Ai nevoie de o casa de marcat noua? Trebuie sa stii aceste 6 lucruriAi început căutările pentru o nouă casă de marcat și nu știi care este modelul potrivit? Diversitatea de aparate fiscale electronice de pe piață te poate pune în dificultate, de aceea este important să studiezi atent domeniul și să stabilești de la început câteva criterii de selecție. Ca să te asiguri că achiziționezi modelul potrivit pentru firma ta, citește următoarele sfaturi. 1. Asigură-te că modelul ales este acreditat de ANAF Operatorii economici ...
Inovatie în Romania: avem avizarea tehnica a primei casa de marcat cu POS bancar incorporatAnul 2021 este cu siguranță unul dedicat evoluției când vine vorba de fiscalizare. În contextul conectării caselor de marcat la sistemul de comunicație ANAF pentru creșterea transparenței fiscale și simplificarea procesului de raportare, Danubius va lansa anul acesta un nou produs unic în România - casa de marcat cu POS bancar fiscal integrat. Avizarea tehnică a echipamentului a fost obținută, urmând ca în curând produsul să fie disponibil ...
Simplificarea procedurilor pentru antreprenori: Cat va dura infiintarea unei firmeÎn luna septembrie, Ministerul Economiei a publicat un memorandum ce conține 27 de măsuri privind debirocratizarea pentru sprijinirea mediului de afaceri din România. Printre principalele propuneri din document se află și simplificarea și digitalizarea procedurii de înființare a firmelor, o veste minunată pentru orice antreprenor care pornește la un drum nou. Mai exact, a fost propusă fluidizarea procedurii de înregistrare a firmelor în 24 de ore. ...
Cum ajuta codurile si cititoarele de coduri de bare o afacereCititorul/scannerul de cod de bare este un instrument tot mai cunoscut în domeniul comerțului în ultimii ani. De la nivelul de "moft” a devenit o necesitate pentru tot mai multe afaceri din nenumărate domenii. În supermarketuri și hipermarketuri este cel mai des întâlnit, însă și-a dovedit eficiența și în firme de curierat, depozite, birouri, librării, biblioteci și chiar în aeroport. Dacă iei în considerare să achiziționezi ...
Casa de marcat sau POS-ul - care solutie este ideala pentru afacerea ta?Echipamentele fiscale sunt o componentă esențială pentru multe tipuri de afaceri, astfel că este indicat să îți lărgești sfera de opțiuni. „Casă de marcat ori POS?” este una dintre întrebările principale pe care și le pun antreprenorii aflați la început de drum ori cei care vor să treacă la alt nivel. Înainte de a lua această decizie importantă pentru business-ul tău, trebuie să cunoști în detaliu caracteristicile și avantajele celor ...
Noutati fiscale: modificari de care trebuie sa stii Cu siguranță anul 2021 va rămâne în istoria fiscalității, având în vedere numărul mare de noutăți fiscale intrate în legislație în ultimele trei luni. De la formulare și proceduri modificate până la picantele schimbări din sfera TVA, contribuabilii au avut parte de multe emoții. Trecem în revista cele mai importante noutăți fiscale ale verii 2021, cu accent pe efectele pe care le au asupra companiilor și persoanelor fizice. ...
Decont 300 sau decont de TVA - ce trebuie sa stii in 2021Declarația 300, cunoscută pe scena fiscală și ca decont 300 sau decont de TVA, se află în topul formularelor obligatorii în relația cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Începând cu anul 2019, acesta se transmite numai prin mijloace electronice de transmitere la distanță. În această primăvară, Fiscul a adus noi modificări Declarației 300, care au fost oficializate prin Ordinul nr. 632/2021(Monitorul Oficial nr. 464 din 4 mai 2021). ...
TOP 5 cele mai folosite operatiuni pe casa de marcatCasa de marcat nu mai este de ceva vreme doar un simplu instrument de efectuat calcule și încasat. Grație tendințelor tehnologice care au avut un impact major și în sfera fiscală, asistăm la transformări care până recent păreau aproape imposibile. În prezent, aceste aparate fiscale au integrate multe funcții care ușurează considerabil activitatea operatorilor economici. Iată care sunt cele mai utilizate operațiuni pe casa de marcat și la ce sunt acestea ...
Scurt ghid de documente contabile și fiscale pentru antreprenorii din retailDacă ai pornit recent pe calea antreprenoriatului în retail ori ai această intenție în viitorul apropiat, trebuie să iei în calcul și documentele contabile și fiscale ale afacerii tale. Indiferent de mărimea și specificul firmei, legea te obligă să ai un contabil intern (angajat) ori extern. Contabilul te va informa încă de la primele întâlniri care sunt documentele contabile și fiscale de care are nevoie, dar și alte informații asemănătoare. ...
Conectarea caselor de marcat la ANAF - ce date vor fi transmiseConectarea caselor de marcat la ANAF, procedură începută oficial la 31 martie 2021, se realizează pe categorii de contribuabili și urmează să se finalizeze la finalul lunii noiembrie 2021. Ministerul Finanțelor Publice și ANAF au depus eforturi pentru ca proiectul digital care vizează conectarea aparatelor fiscale de marcat la sistemul informatic să fie definitivat în acest an. REMINDER - termenele pentru conectarea caselor de marcat la ANAF În calendarul de ...
Comert cu amanuntul si comert cu ridicata: diferente contabile, legislative si de profitabilitateComerțul, fie că este cu amănuntul ori cu ridicata, este sectorul care domină economia românească. Tot mai mulți antreprenori au fost interesați să dezvolte afaceri în această sferă, iar trendul se va menține ascendent și în următorii ani. La baza acestuia, evident, stă consumul, iar apetitul pentru cumpărături al românilor a crescut semnificativ chiar și în noul context pandemic. Dezbatem în continuare cele două concepte - comerț cu ...
Ce este si ce schimba sistemul SAF-T al ANAF iin companiile romanestiImplementarea sistemului SAF-T (Standard Audit File for Tax) este unul dintre principalii pași pe care ANAF i-a făcut, începând cu finalul anului 2018, pentru a susține inițiativele de modernizare. Termenul de finalizare al proiectului a fost amânat de câteva ori până acum, însă devine o realitate palpabilă din acest an. În primele luni ale anului 2021, au avut loc consultări între Ministerul de Finanțe, ANAF și reprezentanții mediului ...
Oportunitatii in afaceri în 2021: 5 directii moderne pentru dezvoltare de care antreprenorii ar trebui să tina contPerioada de pandemie nu trebuie privită doar cu ochi critici din cauza provocărilor generate, ci merită să ne concentrăm și pe oportunitățile reale de afaceri în 2021. Unele firme au profitat deja de acestea și și-au schimbat obiectul de activitate ori au dat startul unei digitalizări intense. Fie că ești un antreprenor aflat la început de drum, fie că deja conduci o afacere de mai mult timp, te invităm să descoperi trendurile pieței. Există cinci direcții moderne ...
Tipuri de case de marcat in functie de business - Recomandari de echipamenteTe pregătești să îți lansezi afacerea și faci o cercetare în domeniul caselor de marcat? Sau vrei să dai un refresh business-ului tău și să schimbi aparatul fiscal vechi cu unul mai performant? Pentru a te asigura că faci cea mai bună alegere, ghidează-te după domeniul de activitate și nevoile firmei tale, evaluând în același timp și nivelul la care te afli. Alte criterii importante de care este indicat să ții cont atunci când cumperi casa de ...
Conectarea caselor de marcat la ANAF: Ce schimbari vom vedea din 2021După mai multe etape și amânări, conectarea caselor de marcat la ANAF va deveni realitate în 2021, însă se vor mai efectua teste până la implementarea completă. Amintim că termenul pentru conectarea marilor contribuabili a expirat din 30 septembrie 2020, iar contribuabilii mijlocii și mici au avut termen pana la data de 31 ianuarie 2021. Procedura mai stabilește că operatorii economici care achiziţionează case de marcat după 1 februarie 2021 le vor conecta la ...
Noutati in politica fiscala din Romania: ce trebuie sa stii daca detii o afacereAnul 2021 a adus un val masiv de noutăți fiscale pe care trebuie să le urmărească cu atenție cei care dețin o afacere. Unele acte normative au intrat recent în vigoare, iar altele urmează să se aplice în viitorul apropiat, în frunte aflându-se modificările aduse Codului fiscal prin Legea nr. 296/2021. Vorbim în continuare despre câteva evenimente cu efecte în luna martie, dar și alte noutăți fiscale pe care autoritățile le au în plan ...
Programele de gestiune magazin in era digitala: de ce ai nevoie în plus cand vinzi si onlineÎn ultimii ani, comerțul electronic a fost într-o continuă creștere, însă anul 2020 a depășit așteptările tuturor. Pe fondul pandemiei, tot mai multe firme și-au extins activitatea în online. Și dacă vrei să ții pasul cu acestea, ia în calcul că există anumite aspecte de bază legate de programele de gestiune magazin, dar și de contabilitate și fiscalitate. Beneficiile pe care le oferă un soft de gestiune pentru magazin par să nu mai fie ...
Comunicat Danubius EximStimate Utilizator casa de marcat, Iti multumim ca ai ales sa folosesti produsele noastre si pentru ca ne dorim sa beneficiezi de servicii de calitate de indata ce ai nevoie de acestea am creat o retea de distributie de peste 350 unitati acreditate in toata tara. Fiecare utilizator este liber sa aleaga pe oricare dintre acestia, iar lista completa o gasiti aici: https://www.datecs.ro/distribuitori-case-de-marcat.html Danubius Exim doreste sa te asigure ca exista in permanenta un stoc suficient ...
Fiscalizare Statii Carburanti - O Noua Solutie de Plata in Regim de Auto-ServireFiscalizare Statii Carburanti - O Nouă Solutie de Plata in Regim de Auto-ServiFiind pioneri ai domeniului ne implicam activ in fundamentarea legislatiei fiscale si in implementarea sa corecta in toate domeniile de activitate. Pe langa aceste operatiuni, suntem intr-un proces continuu de analiza a problemelor cu care se confrunta toti agentii economici in acest moment si ne dorim sa dezvoltam pentru ei cele mai bune solutii fiscale din Romania. Asadar, alaturi de partenerii PetroSol, am propus ...
Case de marcat cu jurnal electronic - amenzi uriase pentru nerespectarea obligației de a folosi noile case de marcatObligația firmelor de a avea noile case de marcat cu jurnal electronic este impusă de către Ministerul Finanțelor printr-o Ordonanță de Guvern, iar nerespectarea acesteia ar putea fi sancționată cu amenzi usturătoare, de până la 10.000 de lei. Nerespectarea acestei obligații se afla sub Legea prevenirii, înainte de ultimele modificări aduse de către guvernanți, astfel încât comercianții puteau primi un simplu avertisment la vizita inspectorilor Antifraudă ...
Cat dureaza fiscalizarea casei de marcat?Pentru fiscalizarea unei case de marcat se intocmeste un dosar pentru cerere de inregistrare (ANAF) – – pentru mun. Bucuresti trebuie sa se prezinte personal unul dintre administratori sau asociati sau un delegat cu procura notariala sau prin Spatiul Public Virtual (S.P.V) LA A.N.A.F. AI NEVOIE DE URMATOARELE ACTE:Actele primite la achizitionarea casei de marcat: factura, chitanta/ordin de plata certificatul de garantie, procesul verbal de sigilare de la Administratia Financiara, - copie ...
Descarcarea jurnalului electronic din casa de marcat: ghid utilPotrivit celor mai recente reglementari fiscale, operatorii care utilizeaza case de marcat cu jurnal electronic au obligatia de a transmite lunar autoritatii fiscale fisierele care cuprind istoricul inregistrarilor din aparat. Astfel, pana la data de 20 ale fiecarei luni, utilizatorii acestor echipamente fiscale trebuie sa raporteze datele lunii anterioare; printre informatiile ce necesita a fi comunicate se numara rapoartele zilnice de inchidere, datele din bonul fiscal si altele, toate ...
Impozit pe profit. Noutatile anului 2019Impozitul pe profit se aplica tuturor contribuabililor care inregistreaza profit fiscal intr-o anumita perioada (perioada de raportare). Cota standard de impozitare este de 16%, exceptie facand persoanele juridice care realizeaza venituri in baza unui contract de asociere, dar si operatorii economici din nisa barurilor si cluburilor de noapte ori a cazinourilor. Pentru intreprinderile mentionate se aplica o cota impozabila de 5%. Anul 2019 aduce insa modificari legislative in ceea ce priveste ...
Statusul casei de marcat: top modificari ce trebuie raportate la ANAFCasele de marcat sunt echipamente fiscale indispensabile pentru desfasurarea activitatilor comericale in conditiile legii. In plus, acestea asigura eficienta tranzactiilor, ofera suport in evidenta stocurilor si securizeaza fluxul de numerar. Potrivit noilor reglementari, s-a impus utilizarea caselor de marcat cu jurnal electronic, care transmite automat toate operatiunile inregistrate catre serverele ANAF-ului. In plus, exista anumite modificari in statusul casei de marcat care trebuie ...
Anulare bon fiscal - cadru legal si etapeUna dintre cele mai importante obligativitati care le sunt atribuite operatorilor economici este utilizarea aparaturii fiscale omologate, in vederea emiterii bonului fiscal (sau, dupa caz, a facturilor). Astfel, fiecare tranzactie trebuie urmata de inmanarea acestuia catre client. Legea caselor de marcat face, insa, referire si la informatii legate de modalitatile in care un bon fiscal poate fi corectat sau modificat. Cadrul legislativ Procedura de anulare a unui bon fiscal este descrisa prin ...
Numarul unic de identificare a caselor de marcat se obtine si prin SPVANAF a creat posibilitatea operatorilor economici de a depune, prin intermediul Spatiului Privat Virtual, documentele aferente procesului de solicitare si atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale. Astfel, prin intermediul Spatiului Privat Virtual, utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale pot depune "Cererea de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judet/municipiul ...
Avantajele cititoarelor de coduri de bare. TOP 3 utilizari principaleCititoarele de coduri de bare fac parte din logistica multor business-uri. Exceptand comertul, aria lor de utilizare cuprinde si alte domenii. Astfel, le regasim nu doar in supermarketuri si in depozite, dar si in birouri, in aeroporturi sau in dotarea firmelor de curierat si nu numai. Astfel, un cititor cod de bare prezinta o serie de avantaje, oferind mai multe functii importante, printre care: #1. Identificarea si etichetarea produselor in magazine si depozite Cititoarele de coduri de bare ...
Lectia de customer-care: Top 3 beneficii pe care le au echipamentele fiscaleO directie principala pe care ar trebui sa se axeze orice antreprenor este crearea unei relatii benefice cu clientii afacerii sale. Odata atras, un consumator necesita o atentie deosebita in vederea pastrarii sale. Din acest motiv, eforturile de pastrare a clientului trebuie gestionate eficient, astfel incat ele sa genereze impactul dorit. Echipamentele fiscale joaca un rol foarte important in acest context, oferind beneficii evidente pentru afacerile din sfera comertului si asigurand conditia ...
Importanta unei case de marcat performanta sau de ce sa investesti intr-un echipament fiscal premium!Procurarea logisticii necesare pentru afacerea ta include, de asemenea, si achizitionarea echipamentelor fiscale. Pentru business-urile care presupun comercializarea produselor si serviciilor direct catre populatie, este instituita obligativitatea utilizarii aparatelor de marcat, categorie din care fac parte si casele de marcat – bineinteles, cu exceptiile prevazute de lege. Importanta acestora este majora, mai ales daca ne raportam la beneficiile pe care le ofera utilizarea unor case de ...
Defectiuni la casa de marcat? Vezi ce trebuie sa faci!Ca orice alt echipament electronic, si casa de marcat se poate defecta la un moment dat. Aceste defectiuni pot fi urmarile mai multor factori cu privire la care nu vom intra in detalii in acest articol. Iti vom spune, insa, ceea ce trebuie sa faci daca esti un utilizator de casa de marcat al carui echipament s-a defectat. 1. Semnaleaza unitatii de service cu care ai incheiat contract defecțiunea casei de marcat Primul demers pe care trebuie să-l faci atunci când observi nereguli în ...
Care sunt sanctiunile aplicate pentru evaziunea fiscala in Romania?Evaziunea fiscala este una dintre infractiunile care atrag consecinte foarte grave pentru cei care incalca legea. Comerciantii care mizeaza pe ebvitarea abila a reglementarilor risca amenzi usturatoare, dar si alte pedepse care le aduc, pe langa lovituri importante in bugetul business-urilor pe care le desfasoara, si prejudicii de imagine greu de remediat sau chiar privarea de libertate. Afla care sunt pedepsele prevazute de legislatia din Romania pentru operatorii economici care se sustrag de ...
Ce presupune fiscalizarea casei de marcat: pasi obligatoriiAchizitionarea unei case de marcat va fi urmata de cativa pasi importanti pentru ca aceasta sa poata fi pusa in functiune. Acest proces este necesar pentru ca aparatul de marcat sa functioneze cu respectarea cadrului legal specific. Astfel, in acest articol iti spunem care sunt pasii pe care trebuie sa ii realizezi pentru ca echipamentul tau fiscal sa poata fi utilizat conform normelor legislative. De unde achizitionezi case de marcat omologate Casele de marcat sunt aparate fiscale care pot fi ...
Datecs a creat cititorul de carduri SumUp Air, premiat la "Emerging Payments Awards 2017"Sursa: discountoffice.nl Datecs a creat o noua solutie de plata pentru SumUp, unul dintre cei mai mari clienti din portofoliul sau, care isi desfasoara activitatea in Marea Britanie. Noul gadget este cel mai recent cititor de carduri aparut pe piata, care incorporeaza tehnologii ultramoderne de efectuare a tranzactiilor, folosind module contactless, chip&PIN si magstripe. Card reader-ul SumUp Air realizat de Datecs a fost premiat la categoria “Best Psysical or Virtual Design”, in ...
Trecerea la ora de vara 2018Va informam ca in noaptea de 24 martie spre 25 martie 2018 va avea loc trecerea la ora de vara, ora 4:00 devenind astfel ora 5:00. Pentru suport in realizarea modificarii de ora, va rugam sa luati legatura cu unitatile acreditate cu care aveti contract de service sau de la care ati achizitionat echipamentul Datecs.. In cazul clientilor ce au incheiat un contract de service pentru case de marcat cu compania noastra, ne puteti contacta pentru informatii privind modificarea la numarul de telefon ...
Imprimanta mobila - un model compact cu functii multipleImprimanta are rolul de a-ti pune la dispozitie documentele de care ai nevoie fiind o solutie importanta si necesara in multe domenii, precum si in cele de curierat. Pentru ca de-a lungul timpului au luat nastere o multime de servicii, produse, care au scopul de a eficientiza si de a imbunatatii munca, in ceea ce priveste imprimantele, o versiune care este simpla si de ajutor o reprezinta imprimantele portabile. O imprimanta mobila iti ofera disponibilitatea, atat ca persoana fizica, dar si ...
Ce facilitati ofera o imprimanta termica pentru afacerea ta?Niciun fel de business nu poate fi valorificat la potentialul sau maxim daca nu ai la dispozitie logistica necesara, care sa asigure eficientizarea desfasurarii activitatii tale. Alaturi de casele de marcat, sistemele POS si alte tipuri de echipamente fiscale moderne, imprimantele termice ofera o multime de facilitati pentru afacerea ta. In functie de tipul lor si de specificatii, aceste imprimante portabile indeplinesc o serie de functii esentiale in aproape orice fel de business. Ce rol au ...
Ce tipuri de case de marcat sunt admise dupa noile reglementari fiscale?Modificarile fiscale recente atrag necesitatea inlocuirii caselor de marcat clasice cu modele care functioneaza pe baza unui jurnal electronic. Potrivit hotararii de Guvern care a fost publicata in urma cu doar cateva luni in Monitorul Oficial, exista 6 tipuri principale de case de marcat admise: Case de marcat electronice cu structura inchisa, izolate Casele de marcat izolate au incorporata o componenta hardware ce face posibila utilizarea unui set fix de functii. De asemenea, acestea detin o ...
Afacerea ta impune utilizarea unui sistem POS? Notiuni esentiale despre cadrul legislativSursa: https://squareup.com Pentru gestionarea oricarei afaceri care se desfasoara in cadrul unei piete cu un puternic caracter concurential, va fi nevoie sa te asiguri ca tii pasul cu schimbarile care se petrec si care pot influenta desfasurarea acesteia. Astfel, operatorii economici din sectoarele suprasaturate ale pietei trebuie sa ia in calcul miscarile competitiei, cerintele clientilor, dar si diversele schimbari legislative care reglementeaza respectiva arie de activitate. in acest context,...
Top 5 echipamente fiscale esentiale pentru un business in retailFoto: pixabay.com In orice business din domeniul retail accentul cade pe interactiunea directa dintre comerciant si consumatorul final. Astfel, toate elementele care faciliteaza aceasta legatura trebuie sa ii ofere clientului o experienta placuta de cumparare. In aceasta ordine de idei, echipamentele fiscale utilizate intr-un business din retail sunt o componenta importanta a acestei interactiuni, ele oferind in plus si alte beneficii atat pentru consumatori cat si pentru retaileri. Afla care ...
Avantajele unei tranzactii cu cardulFoto: pixabay.com Plata cumparaturilor cu cardul devine pe zi ce trece o modalitate actuala, oferind numeroase avantaje clientilor. Pe de o parte, acestia nu mai sunt nevoiti sa aiba in portofel bani lichizi, fiind mult mai in siguranta, iar pe de alta parte, mai ales in cazul cardurilor de credit, clientii pot beneficia de o serie de promotii, reduceri sau bonusuri, in anumite magazine partenere. Simplu și eficient Nimic nu este mai simplu decat sa platesti cu cardul intr-un magazin. Ca atare, ...
Case de marcat sau sisteme POS? Ce avantaje iti ofera fiecare dintre acesteaUnul dintre elementele esentiale fara de care nicio afacere din piata de retail nu poate functiona este sistemul de gestionare a numerarului. Indiferent daca este vorba despre echipamentele fiscale electronice sau traditionale, sau de sisteme computerizate de vanzare cu functiuni mai eleborate(POS), fiecare magazin are nevoie de un aparat de procesare a tranzactiilor. Ce sa alegi: o casa de marcat sau un sistem POS? Pentru un business aflat la inceput de drum, aceasta alegere depinde de foarte ...
Casele de marcat cu jurnal electronic de la Datecs, echipamente fiscale inovativeCasele de marcat sunt echipamente care trebuie sa ofere utilizatorului un control eficient si facil al tranzactiilor, in orice conditii ar fi folosite. Astfel, o casa de marcat performanta trebuie sa integreze optiuni moderne si inteligente de conectivitate si sa functioneze la parametri optimi pentru un timp cat mai indelungat. Datecs este mereu la curent cu noutatile tehnologice dar si legislative din domeniul fiscal si reuseste sa produca cele mai fiabile si inovatoare case de marcat cu ...
Cum alegi cele mai bune case de marcatCasele de marcat sunt echipamente indispensabile tuturor operatorilor economici care presteaza servicii sau care comercializeaza bunuri cu amanuntul. Astfel, cu ajutorul caselor de marcat electronice, acestia au obligatia de a emite bonuri fiscale si de a le oferi clientilor dupa fiecare tranzactie incheiata. De unde poti achizitiona cele mai bune case de marcat Este foarte important ca echipamentele fiscale utilizate sa fie omologate de catre firmele producatoare, de aceea trebuie sa le ...
Ce sunt casele de marcat cu jurnal electronicPentru ca un business sa functioneze legal, antreprenorii si mangerii trebuie sa fie tot timpul conectati la schimbarile legislative si sa le implementeze in activitatea de zi cu zi. Astfel, toti proprietarii de firme care vand bunuri si servicii au obligativitatea ca, incepand cu prima parte a anului urmator, sa utilizeze exclusiv case de marcat cu jurnal electronic. Ce functii au in plus casele de marcat cu jurnal electronic Exista mai multe diferente intre vechile case de marcat si cele cu ...
Informatii privind lansarea primelor case de marcat cu jurnal electronic DatecsCompania Danubius Exim asteapta deschiderea Comisiei Tehnice de omologare pentru a depune primele case de marcat cu jurnal electronic, comunicatie si modul criptografic marca Datecs, ce corespund noilor cerinte in vigoare incepand cu anul acesta. Compania noastra urmeaza sa lanseze in vanzare 6 modele de case de marcat, dintre care 2 modele de case de marcat portabile! De asemenea, gama noastra de echipamente se va extinde si cu 6 noi modele de imprimante fiscale ce se pot conecta cu usurinta la ...
Informatii privind modificare cotei de TVA incepand cu 1 Ianuarie 2017Va reamintim faptul ca de la 1 ianuarie 2017 se face trecerea la cota de TVA 19%, fiind necesar sa operati schimbarea in casele de marcat. Pentru suport puteti contacta distribuitorii locali, sau ne puteti contacta la 021.200.6000 si la sediul Danubius Exim din Str. Vasile Gherghel Nr 12 Sector 1 Bucuresti, incepand cu ora 09.00 / 3.01.2016 . Danubius Exim dispune la nivel national de peste 1000 de tehnicieni service autorizati, care pot opera modificarile in casele de marcat. Save Save Save
Termenele pentru noile case de marcat amanate 9 luniMarii contribuabili vor fi obligati sa utilizeze numai case de marcat model nou incepand cu 1 IANUARIE 2018. Contribuabilii mijlocii vor fi obligati sa utilizeze numai case de marcat model nou incepand cu 1 APRILIE 2018. Contribuabilii mici vor fi obligati sa utilizeze numai case de marcat model nou incepand cu 1 AUGUST 2018. Conectarea noilor modele de case de marcat la serverul ANAF incepe cu 1 Noiembrie 2018. Se interzice vanzarea de case de marcat de tip vechi de la 1 Octombrie 2017. Normele ...
Actiune de informare desfasaurata de Directia Generala Antifrauda FiscalaVa informam ca in data de 6 decembrie 2016 s-a desfasurat o actiune de informare la nivel national, realizata de Directia Generala Antifrauda Fiscala. In cadrul acestei actiuni, DGAF a distribuit materiale cu rol informare, in legatura cu obligatiile comerciantilor, cat si privind eventualele sanctiuni prevazute de lege, in cazul in care se incalca prevederile legale in vigoare. Aceasta actiune s-a adresat comerciantilor cu amanuntul, comerciantilor cu ridicata, precum si contribuabililor din ...
Datecs anunta modelul nou de cititor LineaPro 7Producatorul Datecs Bulgaria anunta luna aceasta largirea gamei de echipamente compatibile iOS, prin lansarea modelul LineaPro 7, gandit pentru a fi conectat la recent lansatul model de smartphone Apple iPhone 7. Ne mandrim cu faptul ca acesta este al 7-lea an consecutiv in care Datecs reuseste sa fie primul producator ce ofera echipamente mobile compatibile cu cele mai noi produse Apple. Modelul LineaPro7 este dotat cu scanner 1D si 2D, precum si cititor de banda magnetica. Designul compact il ...
Datecs a prezentat noile terminale de plati la 2 evenimente internationale importanteDatecs si-a extins portofoliul lansand o gama diversa de echipamente de plati, acestea fiind disponibile acum si in Romania prin intermediul Danubius Exim, reprezentant oficial Datecs la noi in tara. Pentru a prezenta noile produse, Datecs a participat la expozitia Retail Business Technology Expo 2016 din Londra, unde au fost expuse echipamentele care se adreseaza in mod direct industriei de retail. In luna mai 2016 Datecs a participat de asemenea la un eveniment organizat de compania Mastercard ...
Informare privind trecerea la ora de vara 2016Va aducem la cunostinta faptul ca in noaptea de 26 martie spre 27 martie 2016 va avea loc trecerea la ora de vara, ora 4:00 devenind astfel ora 5:00. In acest sens este necesar sa operati modificarea in casa de marcat, pentru a afisa ora corecta. Pentru informatii privind realizarea modificarii de ora, va rugam sa luati legatura cu unitatile acreditate cu care aveti contract de service sau de la care ati achizitionat echipamentul Datecs. Lista unitatilor acreditate este disponibila pe site-ul ...
Cititorul Linea Pro reprezinta o solutie rapida pentru organizatorii de evenimente din RomaniaLinea Pro 5 functioneaza impreuna cu iPhone 5 sau iPod Touch 5 si este o combinatie intre un cititor de coduri de bare si cititor de carduri magnetice, avand posibilitatea de a adauga optiuni precum Bluetooth sau RFID.Echipamentele din gama Linea Pro pot fi utilizate de catre organizatorii de evenimente pentru a facilita o intrare mai rapida a spectatorilor in salile de concert sau salile de teatru, putand sa scaneze codurile de bare chiar si in cazul biletelor electronice.Iata in continuare un ...
Schimbarea caselor de marcatVa prezentam cele mai recente informatii privind schimbarea caselor de marcat astfel incat sa fiti la curent cu legislatia in vigoare. Noile termene de implementare a ordonantei 91/2014 sunt: Conectarea caselor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare se aproba prin Ordin al presedintelui ANAF pana la 1 februarie 2018; Avizele privind distributia AMEF isi mentin valabilitatea pana la data expirarii, dar nu mai tarziu de 1 ianuarie 2017; Se ...