Pentru fiscalizarea unei case de marcat se intocmeste un dosar pentru cerere de inregistrare (ANAF) – – pentru mun. Bucuresti trebuie sa se prezinte personal unul dintre administratori sau asociati sau un delegat cu procura notariala sau prin Spatiul Public Virtual (S.P.V)
LA A.N.A.F. AI NEVOIE DE URMATOARELE ACTE:
Actele primite la achizitionarea casei de marcat:
- factura,
- chitanta/ordin de plata
- certificatul de garantie,
- procesul verbal de sigilare de la Administratia Financiara, - copie
- Avizul de la Comisia de Avizare. – copie
impreuna cu actele firmei tale:
- Copie dupa CUI; copie + original
- Copie CIF, copie + original
- Dovada punct de lucru, copie + original
- Dovada de spatiu, copie + original
- Cerere de atribuire a numarului de ordine (2 ex)
I. Cu aceste documente vei merge la AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA din fiecare judet, pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat.
Mai rapid se poate obtine NUI (numar unic de inregistrare) de la ANAF prin intermediul Spatiului Public Virtual (S.P.V) prin completarea si semnarea formularului C801 precum si prin incarcarea unei arhive cu toate actele de mai sus.
Dupa ce ai obtinut numarul de ordine de la ANAF, suna la Administratia Financiara din judetul unde ai punctul de lucru si anunta inspectorul ca ati achizitionat o casa de marcat pe care urmeaza sa o fiscalizezi. Dupa, suna la Danubius-Exim SRL(tel. 021-224 55 24 / 021-224 55 25), in cazul in care ati achizitionat casa de la Danubius-Exim, sau la distribuitorii Danubius pentru a te programa in vederea fiscalizarii.
II. La fiscalizare si scolarizare te vei prezenta impreuna cu casa de marcat, Registrul Special, Cartea de Interventii, stampila firmei si un set de role. Persoana care va lucra cu casa de marcat va fi scolarizata gratuit.
III. Dupa scolarizare si fiscalizare se va completa Declaratia de Instalare in 4 exemplare care va fi semnata de Unitatea de Service si tu in calitate de Beneficiar.
- Mergi apoi in termen de 24 de ore cu Declaratia de Instalare pentru a fi semnata si de inspectorul Administratiei Financiare pe care l-ai anuntat in prealabil. Documentul va fi inregistrat la Registratura pentru a se pune stampila si numarul de inregistrare.
- Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare va ramane la Administratia Financiara, un exemplar la tine, un exemplar la unitatea de service si un exemplar la AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA( A.N.A.F).
Din acel moment vei putea utiliza casa de marcat. Iti dorim success!
ATENTIE!
- FISCALIZAREA SE VA FACE IN TERMEN DE 7 ZILE DE LA DATA PRIMIRII NUMARULUI DE ORDINE DE LA A.N.A.F.
- DECLARATIA DE INSTALARE (IN 4 EXEMPLARE) SE VA DEPUNE LA ADMINISTRATIA FINANCIARA IN TERMEN DE 24 ORE DE LA FISCALIZARE.